Mar 2, 2011

veilig en leuk

















Het duurt niet lang meer of Caspar fietst zelf naar school, naast mama natuurlijk. Zelf vind ik dat een stuk spannender dan hij. Hoe ga ik dat nu veilig aanpakken? Om te beginnen hebben we afgelopen weekend in Antwerpen deze wowse fietshelm gekocht. Is 'ie niet to cool to be true? Je kunt de maat gemakkelijk bepalen met behulp van de bijgeleverde schuimvullingen. Caspar vond hem in ieder geval zo mooi dat hij hem alvast draagt............ in de bakfiets ;-)

3 comments:

  1. Dan weet je zeker dat het een goede aankoop is. Slaapt 'ie er ook in? ;-)

    Ik heb je trouwens een award toegewezen. Je blog verdient die aandacht!
    http://kimminita.blogspot.com/2011/03/award.html

    ReplyDelete
  2. Een tip ( ik fiets ook al anderhalf jaar met een vijfjarige naar school ) : laat hem steeds voor jou fietsen. Dan kan je hem geen seconde uit het oog verliezen. Tip twee : bevestig iets aan de rechterkant van zijn stuur ( ik gebruikte een stoffen bloem, maar een jongen vindt dat zeker niet cool ) . Links en rechts kennen ze nog niet, maar je kan dan wel zeggen " aan de kant van je bloem fietsen" - of op de duur " aan jouw kant ".
    En ik heb ook gemerkt dat chauffeurs zo'n kleine ukkies, uitgedorst met helm en fluovestje, best schattig vinden.
    Succes in elk geval!

    ReplyDelete
  3. stoer zeg! lijkt me weer een hele stap, alleen op de fiets (nou ja samen dan)

    ReplyDelete